22°C
EUR: 4.2616
USD: 3.3203
Scrie un articol

Ce e aia elita?

Ce e aia elita?

Smart News Luni, 11 August 2008
takeda

  • Currently 3.94/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Da-i o nota! Nota curenta: 3.9
Ce e aia elita?

Pornesc de la interviul lui Dobro la Realitatea, la emisiunea lui R Turcescu, 100%. Eram putin obosit, dar de dragul "conversatiei" m-am trezit ca sa vad ce idei se mai vand. Contrar aparentelor, nu imi propun sa il iau la "periuta" pe Dobro, ci dimpotriva.

Cred ca e riscant sa ne consolidam elita in jurul unor idei exclusiviste. Nu spun ca nu e justa elita, mai ales intr-o societate cu sisteme de valori modeste, cum suntem noi.

Insa ideea de a trata problema in maniera "noi, elita", "ei prostovanii", e riscanta tocmai din cauza ca "ei" sunt multi. Da, nici eu nu ma consider reprezentativ pentru Ro cand ies din tara... si da, am o parere buna despre mine. Ma cred smart! Dar "ei", aia multi, trebuie sa se imputineze. Si nu o vor face daca iesim "noi" la rampa si le reamintim ca "noi" am stiut sa ne cream oportunitati si ei nu. Ba dimpotriva, o sa ne dea la cap si mai des pe motivul: "bine ca esti tu dashtept".

Nasol pentru "discursul" meu de aici si de acum este ca nu am solutie in afara cadrului politic. Ca sa scapam de "prostovani", tre' sa le cream sansa sa isi depaseasca contextul, inconjurarea, obiceiul, lentoarea, lipsa de initiativa. Si nu cred ca asta se rezolva doar prin exemplul personal. Chiar daca asta ar insemna sa darami gardul de la Palatul Parlamentului.

http://takeda.wordpress.com

32 comentarii:
  1. 1. dobro *: 2008-08-11, 18:22:37

    Takeda, nu vreau sa fiu lipsit de respect pentru cei care au avut sanse mai putine. Nu cred ca i-am jignit din doua motive: unul ca aseara probabil se uitau la Folclorul Contraataca sau ceva de genul, al doilea - nu ar pricepe nimic. E o discutie pentru noi. Si pana cand noi, astia care am mostenit o educatie si am trecut niste granite, nu reintroducem termeni ca "bun simt", "minciuna", "rusine" in evaluarile noastre, o sa ne fie LA TOTI mai rau. Si noua si lor. Nu pui muncitorii sa conduca uzina. Oricum, sunt constient ca discutia ar fi lunga. Mi-am dorit macar sa-nceapa. Multumesc ca ai dus-o mai departe. Ne mai auzim.

  2. 2. Zexe *: 2008-08-11, 18:38:25

    Tu esti poate smart, dar asta nu inseamna ca esti elita. Eu nu sunt elita. Vrei sa-ti schimbi masina la 3-4 ani ? Nu esti elita ! Lucrezi la o firma oarecare si ai senzatia ca te apasa prezentul ? Nu esti elita ! Mai ai ceva timp de citit (mai mult documentaristica), dar cam putin ? Nu esti elita ! Elita e formata de alea cateva mii (maxim) de oameni dintr-o tara de dimensiunile RO, nu mai mult. Care intotdeauna vor fi in spate. Noi suntem doar partea poate smart a "prostimii". Un pic mai smart, nu mult. "Prostimea" e vesnica, planeta nu functioneaza fara ea si e impropriu s-o numim "prostime", de fapt. Sunt doar oameni obisnuiti. Elita nu se balaceste in lumea noastra ; pe un om de acolo il simti ca nu-i de-al tau, asa cum simte lupoaica un pui de pisica printre propriile odrasle. Adulmeci, il simti, daca chiar esti smart iti ridici o palarie imaginara de pe cap si treci mai departe. Ramai smart.

  3. 3. cnstntnrs *: 2008-08-11, 19:00:47

    greu a intrat pe realitatea(daca nu a fost reluarea aseara)dar stii ce mi-a placut ..vorbeai despre proteste cu memoranduri ale ong-uri in loc de frica efectiva (rosii,oua etc) si cu cine? cu robert un om care inca mai crede in ideea de stat de drept.gloatocratia asta dauneaza si eu chiar sunt resemnat.nu avem cu cine ..tara asta nu e interesata de valori..ele pleaca in afara sau se sting..si asa va fi muuult prea mult timp.asta e .

  4. -1
    4. Ursu.de.la.Coca.Cola: 2008-08-11, 19:42:55

    Parerea mea e ca exista mult prea multe articole in care aceeasi idee spusa si respusa cu alte cuvinte, alte titluri si alte poze. Inteleg ca nu putem ignora anumite chestii dar daca treburile astea sunt mereu discutate in acelasi loc de aceeasi oameni fara ca macar o solutie sau un inceput de solutie sa iasa catre oamenii aia despre care vorbiti voi nu exista vreo sansa de schimbare. Am citit N articole pe dob.ro despre prostie, prostia la romani, prostime, prostirea maselor, oamenii din spate etc., e poate un bun mod de a te descarca, dar am observat ca toate ajung la aceeasi concluzie si e putin trist, concluzia aia fiind dupa cum a zis si cnstntnrs : asta e. Si atat.

  5. 5. takeda *: 2008-08-12, 05:43:34

    pt Zexe. cred ca inteleg ce spui. chiar daca nu pot sa iti tin isonul. de ce ma consider elita? pentru ca traiesc azi, in lumea asta rapida, unde vrei sau nu, te simti presat de bunastare. asta e ceva ce nbu ascund. si nu se sfiesc sa si-o asigure cei din super elita la care faci apel. da, e just sa nu ma compar cu Plesu sau Patapievici. dar nici nu vreau sa fie zona lor de elita. faptul ca ma straduisc in orice inconjurare m-as afla sa fie "omul bun si harnic" nu ma face sa ma simt inferior lor. ideea mea din articol era insa sensibil alta: ca sa reduci ecartul dintre elita (whatever it is) si cei multi, aia din elita tre sa fie mai angajati in reducerea ecartului. pentru ca prin "conserarea" elitei nu vei reusi EVER sa reduci presiunea celor care se uita la folclorul contra-ataca. asta e tot! debate-ul in relatie cu afirmatiile lui Dobro era ca ouale si rosiile sunt funny, sunt de guerilla si catavencu. dar nu sunt suficiente. si imi amintesc in sensul asta de episodul Bucurenci-Mihaiu-Vadim (cred ca Bucurenci si Mihaiu se inscriu in elita de care vorbesti). si by the way, ei, elita au gestionat partial cu succes presiunea de la "prostovan". ceea ce ma pune serios pe ganduri. 10q~rspkt

  6. 6. monica *: 2008-08-12, 10:01:40

    pt zexe. Corect. pt dobro. dintre toate opiniile tale, cu care in majoritate sunt de acord, asta imi pare cea mai eronata. in plus, mi se pare ca ai inceput, 'in sfarsit' sa fii in Realitate. La revedere, independenta!

  7. 7. dobro *: 2008-08-12, 10:18:28

    pt Monica: elegant ar fi sa argumentezi de ce parerea mea e eronata. Cat despre independenta - habar n-ai cat de greu o pastrezi...

  8. 8. monica *: 2008-08-12, 10:42:44

    Dobro, imparti lumea in elita si prostime. In alb si negru. Tu esti de acord ca Bucurenciu si Mihaiu sunt elita??? Sunt niste oameni foarte misto, cu initiativa, 'frumosi',dar nu elita. Sa fim seriosi. Ai vorbit intr-o dimineata cu un sofer de taxi. Nu era el elita, dar sa stii ca nici prostime. Nu uita 'griurile colorate'. PS: te prefer 'realist' nu ipocrit, dar si mai cool ar fi sa nu te lasi batut de vant

  9. 9. M *: 2008-08-12, 11:07:51

    Exprimarea Monicai e ambigua. Mesajul este pentru dobro sau pentru Zexe? Oricum, tema elitei este un subiect de discutat. Poate vom defini elita, rolul ei, prin ce mijloace o creezi, ce etica are etc. etc. Un om poate face parte din elita chiar fara sa-shi dea seama, asha cum unul care se considera elita poate sa nu faca parte. Nu ne place ca "intzeleptzii" planetei cauta sa dirijeze lumea dar, totushi cineva trebuie s-o faca shi pe asta.Ramane sa vedem cum shi prin ce mijloace.

  10. 10. takeda *: 2008-08-12, 11:10:33

    nu trageti in pianist! :) EU mi-am permis sa ii bag pe Mihaiu si Bucurenci in elita. Scuze! :) E clar ca in capul meu elita nu seamana cu cea din mintea altora. intentia mea cand am scris articolul a fost alta. si anume sa vedem ce este elita din 2008 si ce ar trebui ea sa faca pentru a nu perpetua la nesfarsit, chiar si intr-o discutie de acest gen (care ar tb sa fie smart, by the way!), false ipoteze: despre elita, despre ipocrizia pseudo-elitelor, despre asocierea ei cu politicul si organizatiile oculte, etc.

  11. 11. monica *: 2008-08-12, 11:16:26

    se pare ca trebuie sa ne organizam :). Dobro? Hai ca ar fi tare un seminar!PS: de asta imi plac oamenii care asculta guerilla

  12. 12. takeda *: 2008-08-12, 11:22:30

    Capacitatea de a fi mai mult timp intelept decat oportunist; Capacitatea de a vedea mai des sanse decat constrangeri; Puterea de a nu lasa plavanii sa iti sacaie stamina; Capacitatea de a duce pana la capat o discutie si a ramane cu ceva din acea discutie indiferent ca o porti cu Plesu, Isarescu, Jack Welch, Gica Hagi, sau Dorel (cum, nu il cunoasteti pe Dorel?!); Capacitatea de a spune ca Ion Creanga a scris « Povestea**** » si nu « Povestea Povestilor » ; Aceeasi usurinta in a scrie un eseu sau a face gratarul/ gradinari/ mesteri in lemn/ ingriji albine; Capacitatea de a citi fara prejudecati Cioran, Asimov, Caragiale, sau Jonas Ridderstrale & Kjell Nordström, Dan Brown; Capacitatea de a spune ca te consideri deosebit(a), prin prisma ideii ca ipocrizia modestiei nu te ajuta nici pe tine, nici pe altii; altfel spus, daca infirmi ceea ce spui despre tine, ai pus’o! Capacitatea de a vedea in munca nu un scop sau un mijloc, ci un mod de a te face realmente util; Puterea de a inspira si motiva, fara a astepta avantaje (cel putin directe); Capacitatea de a face distinctie intre “recunoastere” si “realizare” (a se citi accomplishment).

  13. 13. bogdanco: 2008-08-12, 11:45:05

    Foarte interesanta discutia asta. Nu pot ramane deoparte. Cred ca azi, in romania asta asa cum a devenit ea in ultimii ani, a simti ca faci parte din elita tine doar de un sentiment ca aderi la niste valori sanatoase, bune. care din pacate au devenit de nisa aici. nu trwebuie sa apari la televizor, nu trebuie sa ai carti publicate, nu trebuie sa fii o autoritate morala ca sa faci parte din elita. e suficient sa aderi la valori gen BUN SIMT, CINSTE, etc. Daca simti cu adevarat aceste valori, nu ai cum sa nu te pui automat intr-o elita. Asta pentru ca esti, repet, in romania de azi, intr-o minoritate. nu esti om mediu, pentru ca in curba lu gauss, in care valorile celor multi si medii sunt complet diferite, tu esti acolo, in partea dreapta a curbei, unde sunt aia putini. din pacate, tara asta nu se va schimba atata vreme cat elita politica, cei care conduc tara asta, adera la valorile alea pe care le uram atat de mult. deci nu se va intampla nimic, pentru ca valorile unei societati se schimba doar cand cei care o conduc vor asta.

  14. 14. explorish *: 2008-08-12, 11:53:04

    pai, nu m-am lămurit ce e aia elită. nu cunosc, nu mă pronunţ. pot să mă pronunţ despre "prostime" - cred că e o problemă de masă critică, iar şansa noastră se numeşte "căpşunarii". Trebuie să ţinem ţara funcţională până se vor întoarce oamenii "simpli" care au învăţat mentalităţi sănătoase "afară". Am întâlnit de curând, de exemplu, români fără şcoală ("nu le-am avut cu cartea") care în trecut făceau bişniţă şi alte scheme la limita legii, care au plecat în străinătate ascunşi pe osii de tir şi acum muncesc pe rupte. Cinstit. Şi se feresc să-şi "aducă tovarăşii" de teamă că respectivii se vor apuca de furat. În momentul în care suficienţi oameni care gândesc aşa se vor întoarce, nu vor vrea să accepte mocirla ŞI VOR FI DESTUL DE MULŢI, împreună cu cei cu bun-simţ rămaşi acasă, ca să-şi impună punctul de vedere, atunci se vor schimba mai multe chestii decât ar putea elitele - dacă din ele se exclude guvernul şi parlamentul - să influenţeze. se exclude guvernul şi parlamentul? p.s. cele de mai sus se vad/simt mult mai clar în provincie.

  15. 15. utzza: 2008-08-12, 14:32:52

    Ce ma deranjeaza pe mine este ca majoritatea oamenilor care isi deschid mintea si incep sa inteleaga cat de cat ce se intampla in jurul nostru, pentru ca nu avem cum sa intelegem tot, isi iau nasul la purtare, se considera parte a "elitei intelectuale" si apoi dispretuiesc oamenii simpli, cu meserii simple, care sunt la fel de BUNI ca toti.Pentru ca in fond, bunatatea nu se masoara in ce carti citesti, la ce filme te uiti, ce posturi urmaresti. Conteaza, asa cum zicea si Takeda, bunul simt, cinstea, bunatatea sufleteasca, si mai ales credinta in Dumnezeu, pe care o regasesti din ce in ce mai greu printre ceilalti. Ar trebui huliti cei care au capacitatea de a discerne binele de rau, si totusi produc pe banda rulanta videoclipuri, emisiuni, stiri, etc. de spalat la creier poporul. Pt Dobro: ai zis in interviu ca jucatorii de pe scena politica sunt oameni ca noi. Din pacate nu sunt de acord, cred ca sunt oameni care isi doresc puterea si care ar face orice ca sa o obtina/sa o pastreze. Puterea e mai importanta decat banii.

  16. 16. utzza: 2008-08-12, 14:46:24

    Si sa fim seriosi, nici o societate nu poate functiona doar cu intelectuali. Trebuie sa exista si castele intermediare, si castele inferioare. Perfectiunea nu exista din punctul asta de vedere. Poate fi un sistem care sa functioneze perfect, dar oamenii nu vor fi perfecti niciodata. So, o zi faina tuturor:)

  17. 17. M *: 2008-08-12, 21:25:04

    Sa luam elita pe rand. 1 - Definitzia elitei; 2 - Ce mijloace avem sa devenim elitishti; 3 - Ce face Mass media (formatoare de opinie)pentru a atinge, noi romanii, un procent mare de elitishti? Restul dupa ce epuizam cel trei puncte. Va doresc numai bine M

  18. 18. takeda *: 2008-08-12, 21:59:10

    pai sa ne dam cu parerea. gasesc elita o manifestare ingusta, sociala sau profesionala, in care membrii isi aroga anumite prerogative si in egala masura isi asuma niste responsabilitati. pentru ca cei din elita trebuie sa fi facut ceva relevant sau sa aiba o anumita notorietate, care sa le justifice prezenta acolo. cred de asemenea ca o persoana care se inscrie in elita trebuie sa inspire foarte multa credibilitate; iar lucrul asta sa il faca pe termen lung. nu cred ca trebuie sa asociem elitei exclusiv oameni de cultura, tipici, pentru ca, exista sansa, ca ei sa ignore (din elitism) valori alternative. si care, asta e, se manifesta. in final, cred ca elita trebuie sa aiba la indemana ceva parghii prin care sa influenteze. a fi lider de opinie nu e neaparat un semn de elitism; este mai degraba, o buna psihologie a maselor. elita se poate suprapune idei de leadership numai in masura in care ea este informala, nestatuata; politic sau altcumva. elita este inegala masura excelenta. a porpos de latura profesionala a ideii de elitism. e vorba de oameni care ad literam exceleaza in domenii de interes public si care bineinteles nu altereaza idei de bun-simt ca etica/ morala (aici trebuie aprofundat nitzel).

  19. 19. takeda *: 2008-08-12, 22:14:39

    ce mijloace... dedicare, pasiune, altruism, "nebunie", curaj, suport. ei, aici e aici! pentru ca a determina masele sa adere la idee (nu sa devina toti elite, ci doar sa ADERE!) e o problema de mass media. revin la ideea de oportunitate: cred ca a crea sanse pentru ca cei multi sa se manifeste alternativ, incercand sa creasca sau sa iasa din zona de umbra, are sens prin prisma consolidarii elitei. daca le-ai creat oportunitati si le-au ignorat (exista scenariul ****ti is posmagii), atunci tre sa uiti de ei. si caii se impusca, nu'i asa? isi asuma ei, implicit rolul de victime colaterale. pentru ca asta e procesul: filtrare. asa as vedea un concept de solidaritate sociala viabil. ce face mass media in romania? prea putin. se concentreaza, ca toate celelalte domenii, pe zona comerciala a informatiei/ stirilor. cu alte cuvinte, provoveaza galceava, paruiala, demagogia, gargara. totul se masoara in audienta si tiraj. solutia? (sa nu radeti!): transformarea "mogulilor" in buni samariteni. habar n'am ce inseamna mogul, dar inteleg ca acolo unde s-a acumulat capital, e rost si de feedback. sa zicem, un soi de responsabilitate sociala (corporatist vorbind), dar care sa aiba iz de cruciada. nu spune nimeni ca nu trebuie sa existe return... daca se pot atrage beneficii materiale/ non-materiale, cu'atat mai bine tarii si lor cu'atat mai bine. dar altfel... nu se poate! si cu asta cred ca am raspuns la 2 si 3. si gata! m-am aberat destul. ii multumesc lui Dobro pentru deschidere si voua ca ati reactionat. si hai sa facem ceva. M?

  20. 20. dobro *: 2008-08-13, 10:22:15

    bogdanco>> asta vroiam sa spun.

  21. 21. io-s *: 2008-08-13, 12:50:46

    de ce e nevoie de o elita?! de orice fel ar fi ea. singura treaba care pt. mine conteaza si ma umple de bucurie, e ca , uite pot citi niste randuri scrise de oameni pe langa care poate ca am trecut de dimineata...nu imi pareau a fi elita insa acum m-au facut sa gandesc, de fapt asta fac destul de des...si inca nu am crapat. ma bucur ca m-ati facut sa vreau sa impartasesc aberatiile mele. e f. tare dobro cand ne strangem sa dam cu rosii?! e singura cale! dar ma tem ca pe noi ne bat politistii de numa-numa, iar tu tre sa-ti cauti de munca...nu ca nu ai gasi raman la parerea ca nupoate exista o tara de elitisti. cineva trebuie sa fie elita elitei intotdeauna. da sa incercam sa fim doar buni si atat cred s-ar putea. buni, nu mai buni! bafta ps: dobro hai odata din concediu!

  22. 22. Alex *: 2008-08-13, 17:36:13

    un salut catre toti, ca inceput. elita despre care vorbiti ca exista in Romania (cativa de aici se includ in ea) ar trebui sa se afirme prin fapte care sa schimbe mentalitati, nu sa se felicite mandri in oglinda pentru ca au depasit o conditie mediocra. consider a fi elita oameni care au puterea sa faca oamenii sa gandeasca in afara tiparelor impuse. cred ca se numesc lideri, nu? consider a face parte din elita un om care nu poate fi cumparat. cine poate spune sincer ca nu exista pret pentru convingerile lui?

  23. 23. M *: 2008-08-13, 20:02:18

    Multzumesc takeda. Cred ca inca nu este gata. Mai sunt lucruri interesante despre elite. Cautand definitzii am dat shi de un dictzionar al Academiei Republicii Populare Romane (1964)in care cuvantul "elita" nici nu exista. Este adevarat ca in ultimul dictzionar DEXI (2007),pe langa explicatzii in care se incadreaza in unanimitate parerile de mai sus ("ceea ce este mai ales, mai bun, mai valoros, deosebit, distins s.a.), mai sunt doua informatzii interesante pentru cazul nostru. Una se refera la animale "Animal care, prin caracterele morfologice shi fiziologice, se apropie cel mai mult de standardul rasei din care face parte (pentru animale ceva asemanator)". Celalta da originea cuvantului. Confer latinescului eligere = 'a alege'. Parerea mea este ca pe orice treapta sociala sau de breasla esist elite. Este total greshit a considera pe unii "prostovani", iar pe altzii "elite". Este adevarat ca oamenii au o moshtenire genetica personalizata dar, shi un taietor de lemne in comunitatea lui poate fi elita. Deci de acum ma voi referi numai la clasa politica cu influentza in conducerea tzarii. La cei aleshi de zei sau de noi. Va doresc tot binele din lume shi sa putetzi influentza elita noastra.

  24. 24. explorish *: 2008-08-13, 20:03:31

    citesc printre randuri ideea coagularii elitei romanesti pentru o "cauza mai buna". o idee micheteau. coagularea oamenilor "smart" - o idee si mai micheteau. cum o faci?

  25. -1
    25. Brietta *: 2008-08-14, 08:48:54

    Menirea elitelor este ridicarea maselor.Elitele sunt in genere persoane publice si de cele mai multe ori fac parte fie din clasa politica fie din cea culturala a unei societati. Eminescu, daca-mi amintesc bine, a introdus conceptul de Elita Negativa - deci, nu toate elitele fac ceea ce ar trebui sa faca; Chiar daca nu pun interesul poporului deasupra propriilor interese,nu promoveaza valori, nu ajuta la ridicarea maselor intr-un cuvant , ele tot elite se numesc. Cam ceea ce este parlamentul/clasa politica la noi. Votul pentru neurmarirea penala a lui Nastase si Mitrea confirma acest lucru. Cat despre raportul dintre mase si elite - el nu prea exista... elitele cel mult se lupta intre ele; masele nu le pot atinge si sanctiona caci ei le administreaza interesele and so on..

  26. 26. Sorinel Pustiu *: 2008-08-14, 16:16:06

    Frate, ma apucat durerea de cap cu dezbaterili astea ale voastre, bre, elitili nu le citeste, credetima, schimbati tema, ori mai bine s'ascultam o manea.Ce'nvatarati voi din sirurile ashtia de vorbe, hai ? Epuizarati tema, mai patapviecicilor !

  27. 27. Gigel Petrescu *: 2008-08-14, 20:29:43

    Toata discutia asta ma duce cu gandul la o caricatura veche din Catavencu: doi batrani de la tara discutau la gard: "Pe vremea noastra, cand era treburi importante de disutat, se strangeau toti batranii satului la sfat. Nu rezolvau nimic, dar ieseau niste doine...". Ideea este ca toti suntem de acord ca trebuie facut ceva si ar trebui, spun eu, sa trecem de stadiul discutiilor sterile. Este periculoasa si nu atat periculoasa cat fara sanse de reusita ideea cu renuntarea la "gloata". Ea (gloata) voteaza, si atata timp cat doua pomeni pe an iti asigura realegerea intr-o oarecare functie, elita nu are nici o sansa. Pe de alta parte omul de rand poate fi educat iar odata cu educarea sa, pretentiile sale fata de sine si fata de cei care il conduc vor creste. Ideea lui Dobro, daca stau sa ma gandesc, este chiar (un pic) extremista. Dar nu vreau sa merg mai departe pentru ca sunt convins ca intentiile sale sunt bune...

  28. +1
    28. jolie *: 2008-08-14, 21:30:09

    elita d p la noi a disparut dmult...prostia si ipocrizia niciodata.

  29. 29. daniel *: 2008-08-15, 13:56:55

    ...si in acest fel sensul discutiei este deviat. Incercati cu totii sa definiti elita, careia in context ii putem da multe definitii, desi cu totii suntem de acord ca sensul discutiei era "ceilalti". Cu ei ce facem? Cum procedam atunci cand suntem facuti de ras oriunde in lumea asta si simtim ca astia nu sunt de-ai nostri? Elita sau nu, nu ne apartin! Acasa ii ocolim si stim sa ne ferim de ei, ba chiar ii punem la punct urgent, dar acolo? "astia" trebuie sa-si inteleaga locul! Ca sa nu fiu abstract va reamintesc: Grecia - seminte, manele si grata; Italia - viol si tigani; Spania - acordeonisti si cersetori; categoria cu staif a astora stiti care sunt? Aia care fac echilibristica la masa cu 5 farfurii in mana sau aia care pun paste peste porc peste vita peste paine peste salata peste salam. Ati prins the picture?

  30. +1
    30. Coco *: 2008-08-15, 15:22:31

    Nu, n-am prins the picture, am prins un peste ! Nu esti abstract, esti concret. Parol !

  31. -4
    31. mihai: 2008-08-20, 15:29:35

    Arata comentariul.
  32. 32. sabu *: 2008-08-25, 16:23:31

    Atatea discutii despre ce inseamna sa faci parte din elita!Faptul ca aspiri la asta iti da un plus. Elita poate fi a oamenilor de stiinta, a intelectualilor, a mass mediei, etc. Imi place ca ii pot asculta pe Dobro, pe Mihaiu, iar faptul ca ascult guerilla imi da un sentiment ca fac parte dintr-un segment al societatii unde ma potrivesc. Noi suntem spuma, ei sunt elita noastra.


Scrie un comentariu:

Nume:
Mesaj:

Intrebare anti-spam - cat fac unu plus unu
(scrie raspunsul cu litere):

caractere ramase.
mai multe
Sondaj

Alice in Wonderland de Tim Burton:







Viziteaza si:

[0.0983]