
16°C

De la BBC News primim o veste oarecum surprinzătoare. Se știa de mult că un pahar de vin pe zi e nu numai sănătos, ci și indicat. Se pare, însă, că efectele sunt mai benefice decât se presupunea până acum. Astfel, potrivit unor studii făcute de World Cancer Research Fund, vinul cu un nivel redus de alcool poate scădea riscul apariției anumitor tipuri de cancer.
Acest calcul s-a bazat pe cifrele unui raport din 2007, ce căuta o legătură între consumul de alcool și apariția cancerului. Concluziile studiului spun că un pahar de vin cu 10% alcool (în loc de 14%) ar putea preveni cancerul. De asemenea, cercetarea mai arată că bărbații ar trebui să bea nu mai mult de două pahare pe zi, iar femeile nu mai mult de unul.
Potrivit oamenilor de știință, chiar dacă vinul cu mai puțin alcool nu scade decât cu 7% riscul apariției cancerului la stomac, una din 100 de persoane evită apariția acestui tip de cancer din cauza acestui „tratament”. Deși studiul a fost concentrat pe cancerul la stomac, se pare că vinul puțin alcoolizat este benefic și pentru alte tipuri cancer, cum ar fi cele la gât, la esofag sau la sân.
smart guess: Legalizați vinul! Aa..ba nu, confuzie. Beți vinul! Avem încă o dovadă că, fără un consum în exces, anumite „alimente” blamate de societate pot fi benefice.
What else?
Eco-copii(i)
Sandra's Razzie
Gym MythsBusters[0.0180]